آ
-
آموزش و پرورش
ارائه الگوی حکمرانی اسلامی- ایرانی آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 125-148]
ا
-
اخلاق حکمرانی
مؤلفههای اخلاق حکمرانی در مکتب شهید سلیمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 35-66]
-
ایران
نسبت حکمرانی و پایداری امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
ارائه الگوی حکمرانی اسلامی- ایرانی آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 125-148]
-
امنیت ملی
نسبت حکمرانی و پایداری امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
پ
-
پایداری امنیت ملی
نسبت حکمرانی و پایداری امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
پراکسیس
حکمرانی پراکسیسمحوری با تأکید بر عقلانیت و قدرت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
ت
-
تحلیل سوات
تدوین راهبردهای بهینه سازی حکمرانی امور محلی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
-
تخنه
سیاست و مسأله تکنیک حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 67-86]
-
تکنیک حکمرانی
سیاست و مسأله تکنیک حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 67-86]
-
تمرکززدایی
ترسیم وضعیت مطلوب تمرکززدایی مدیریتی از دیدگاه شهید بهشتی(ره) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-128]
-
تمرکززدایی
پیامدهای تمرکززدایی از سازمانهای حمایتی ایران بر پایۀ مسئولیت اجتماعی شرکتی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-76]
-
تمرکززدایی مالی
نقش تمرکززدایی مالی در مهار تورم در سطح استانها [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 77-96]
-
تمرکز زدایی مالی
تمرکز زدایی مالی و ارتقاء سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-56]
-
تنظیمگری
پیامدهای تمرکززدایی از سازمانهای حمایتی ایران بر پایۀ مسئولیت اجتماعی شرکتی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-76]
-
تورم
نقش تمرکززدایی مالی در مهار تورم در سطح استانها [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 77-96]
-
توسعه پایدار
الزامات حکمرانی مطلوب استانی با ابتناء به فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-158]
ج
-
جمهوری اسلامی ایران
سیاست و مسأله تکنیک حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 67-86]
-
جمهوری اسلامی ایران
تدوین راهبردهای بهینه سازی حکمرانی امور محلی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
چ
-
چالش منابع انسانی
شناسایی چالشها و راهبردهای حکمرانی بخش معدن و زمینشناسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 149-176]
-
چالش منابع معدنی
شناسایی چالشها و راهبردهای حکمرانی بخش معدن و زمینشناسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 149-176]
ح
-
حاکمیت پاک
الزامات حکمرانی مطلوب استانی با ابتناء به فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-158]
-
حاکمیت منابع انسانی
طراحی الگوی خود مدیریتی با تأکید بر مکتب فکری شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد تحقق حاکمیت منابع انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 9-34]
-
حکمت
حکمرانی پراکسیسمحوری با تأکید بر عقلانیت و قدرت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
حکمرانی
مؤلفههای اخلاق حکمرانی در مکتب شهید سلیمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 35-66]
-
حکمرانی
ارائه الگوی حکمرانی اسلامی- ایرانی آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 125-148]
-
حکمرانی
شناسایی چالشها و راهبردهای حکمرانی بخش معدن و زمینشناسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 149-176]
-
حکمرانی
حکمرانی پراکسیسمحوری با تأکید بر عقلانیت و قدرت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
حکمرانی
درختواره دانش حمکرانی برای مدیریت نظام آموزش و پرورش استان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 25-46]
-
حکمرانی
نسبت حکمرانی و پایداری امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
حکمرانی
چارچوب نقش آفرینی سازمانهای مدیریت و برنامهریزی استانها [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 75-106]
-
حکمرانی
ترسیم وضعیت مطلوب تمرکززدایی مدیریتی از دیدگاه شهید بهشتی(ره) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-128]
-
حکمرانی
نقش تمرکززدایی مالی در مهار تورم در سطح استانها [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 77-96]
-
حکمرانی استانی
الزامات حکمرانی مطلوب استانی با ابتناء به فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-158]
-
حکمرانی استانی
پیامدهای تمرکززدایی از سازمانهای حمایتی ایران بر پایۀ مسئولیت اجتماعی شرکتی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-76]
-
حکمرانی اسلامی
ارائه الگوی حکمرانی اسلامی- ایرانی آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 125-148]
-
حکمرانی امور محلی
تدوین راهبردهای بهینه سازی حکمرانی امور محلی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
-
حکمرانی خوب
نسبت حکمرانی و پایداری امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
حکمرانی متعالی
ارائه مدل حکمرانی متعالی دو وجهی مبتنی بر قدرت نرم، تغییر ساختارها و فرآیندها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-124]
-
حکمرانی متعالی
نسبت حکمرانی و پایداری امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 47-74]
-
حکمرانی محلی
چارچوب نقش آفرینی سازمانهای مدیریت و برنامهریزی استانها [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 75-106]
-
حکمرانی محلی
ترسیم وضعیت مطلوب تمرکززدایی مدیریتی از دیدگاه شهید بهشتی(ره) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-128]
-
حکمرانی مشارکتی
شناسایی چالشها و راهبردهای حکمرانی بخش معدن و زمینشناسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 149-176]
خ
-
خودگردانی محلی
ترسیم وضعیت مطلوب تمرکززدایی مدیریتی از دیدگاه شهید بهشتی(ره) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-128]
-
خودمدیریتی
طراحی الگوی خود مدیریتی با تأکید بر مکتب فکری شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد تحقق حاکمیت منابع انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 9-34]
د
-
دانش
درختواره دانش حمکرانی برای مدیریت نظام آموزش و پرورش استان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 25-46]
-
درختواره دانش
درختواره دانش حمکرانی برای مدیریت نظام آموزش و پرورش استان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 25-46]
ر
-
راهبرد
تدوین راهبردهای بهینه سازی حکمرانی امور محلی جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
-
رشد اقتصادی
تمرکز زدایی مالی و ارتقاء سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-56]
س
-
ساختارها
ارائه مدل حکمرانی متعالی دو وجهی مبتنی بر قدرت نرم، تغییر ساختارها و فرآیندها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-124]
-
ساختارهای اقتصادی
سیاست و مسأله تکنیک حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 67-86]
-
سازمان زمینشناسی و اکتشافات معدنی کشور
شناسایی چالشها و راهبردهای حکمرانی بخش معدن و زمینشناسی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 149-176]
-
سازمانهای حمایتی ایران
پیامدهای تمرکززدایی از سازمانهای حمایتی ایران بر پایۀ مسئولیت اجتماعی شرکتی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-76]
-
سیاست
سیاست و مسأله تکنیک حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 67-86]
-
سرمایه معنوی
ارائه مدل حکمرانی متعالی دو وجهی مبتنی بر قدرت نرم، تغییر ساختارها و فرآیندها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-124]
ش
-
شاخص HDI
تمرکز زدایی مالی و ارتقاء سرمایه انسانی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 37-56]
-
شهید بهشتی
ترسیم وضعیت مطلوب تمرکززدایی مدیریتی از دیدگاه شهید بهشتی(ره) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 107-128]
ف
-
فرآیندها
ارائه مدل حکمرانی متعالی دو وجهی مبتنی بر قدرت نرم، تغییر ساختارها و فرآیندها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-124]
-
فرونتیک
حکمرانی پراکسیسمحوری با تأکید بر عقلانیت و قدرت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
فرونسیس
حکمرانی پراکسیسمحوری با تأکید بر عقلانیت و قدرت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
فسادستیزی
الزامات حکمرانی مطلوب استانی با ابتناء به فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-158]
ق
-
قدرت
حکمرانی پراکسیسمحوری با تأکید بر عقلانیت و قدرت [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 9-24]
-
قدرت نرم
ارائه مدل حکمرانی متعالی دو وجهی مبتنی بر قدرت نرم، تغییر ساختارها و فرآیندها [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-124]
م
-
مردم
چارچوب نقش آفرینی سازمانهای مدیریت و برنامهریزی استانها [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 75-106]
-
مسئولیت اجتماعی شرکتی
پیامدهای تمرکززدایی از سازمانهای حمایتی ایران بر پایۀ مسئولیت اجتماعی شرکتی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 57-76]
-
مشارکت
بررسی نقش مشارکت مردمی در برنامه ریزی منطقه ای(استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 97-122]
-
مشارکت مردمی
بررسی نقش مشارکت مردمی در برنامه ریزی منطقه ای(استان آذربایجان شرقی) [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 97-122]
-
مصلحت عمومی
الزامات حکمرانی مطلوب استانی با ابتناء به فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 129-158]
-
مکتب شهید سلیمانی
مؤلفههای اخلاق حکمرانی در مکتب شهید سلیمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 35-66]
-
مکتب فکری شهید حاج قاسم سلیمانی
طراحی الگوی خود مدیریتی با تأکید بر مکتب فکری شهید حاج قاسم سلیمانی با رویکرد تحقق حاکمیت منابع انسانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 9-34]
-
مؤلفه های اخلاق حکمرانی
مؤلفههای اخلاق حکمرانی در مکتب شهید سلیمانی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 35-66]
ن
-
نظام آموزش
درختواره دانش حمکرانی برای مدیریت نظام آموزش و پرورش استان [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 25-46]
-
نقش مردم در حکمرانی
چارچوب نقش آفرینی سازمانهای مدیریت و برنامهریزی استانها [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 75-106]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد